۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱؛

کاهش ۱۵۰ هزار تومانی قیمت سکه

قیمت سکه | قیمت سکه در بازار | قیمت سکه پرواز کرد

قیمت سکه امروز 23 خرداد 1401 | قیمت سکه کاهش می یاید

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۶ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۳۶۹۸۷۴

قیمت سکه کاهش یافت. روند افزایشی قیمت سکه ادامه دارد. قیمت سکه همچنان گران است. قیمت سکه امروز چقدر شد؟. قیمت سکه پرواز کرد.


امروز (۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۶ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۶۶ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و۵۰۷ هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید قیمت امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  16.230.000
سکه تمام طرح قدیم  15.650.000
نیم سکه بهار آزادی 9.200.000
ربع سکه بهار آزادی 6.200.000
سکه گرمی  3.300.000
اونس جهانی  یک هزارو 866 دلار و 35 سنت 
طلای ۱۸ عیار  1.507.400
 

آخرین قیمت سکه در پایان معاملات روز گذشته

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۵,۰۸۲,۰۰۰ ریال رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۱,۸۷۱.۵۹ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۶۴,۰۰۳,۵۰۰ ریال رسید.

۴. هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۵۸,۹۵۰,۰۰۰ ریال رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۹۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۶۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۳۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا در صرافی ملی به ۲۷۰,۴۴۶ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو در صرافی ملی به ۲۸۲,۰۲۸ ریال و قیمت هر پوند به ۴۰۵,۶۴۰ ریال رسید.

قیمت سکه 22 خرداد 1401 اعلام شد

قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز شنبه 21 خرداد 1401 مبلغ 16 میلیون و 350 هزار تومان مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز شنبه 21 خرداد 1401 مبلغ 16 میلیون و 350 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 15میلیون و 446 هزار تومان تومن رسید.

در بازار آزاد قیمت نیم سکه 9 میلیون 50 تومان، ربع سکه 6 میلیون 50 هزارتومان و سکه گرمی به مبلغ 3 میلیون 25 تومان است.

قیمت سکه امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

قیمت سکه معاملات هفته جدید را صعودی آغاز کرد و ابتدا تا نزدیکی ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پیشروی کرد. اما حوالی ساعت ۱۶ در حالی که دلار هم به رکورد جدید ۳۲۸۵۰ تومان (طبق اعلام کانال‌های غیررسمی) رسیده بود، دلار و سکه تغییر مسیر دادند. در نهایت سکه معاملات امروز را بدون تغییر در محدوده ۱۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان به پایان رساند.

قیمت سکه در بازار | قیمت سکه کاهش می یاید

سکه تنها ۶ درصد با نرخ ۱۶.۵ میلیون که سقف تاریخی قیمت آن است فاصله دارد. سقف‌شکنی دلار داخلی در کنار رشد قابل توجه قیمت اونس جهانی طلا در روز جمعه موجب شده تا برخی شکستن سقف سکه را هم انتظار بکشند.

قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم امروز به ۱۴ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان رسید و سکه طرح جدید (امامی) در رقم ۱۵ میلیون و ۵۶۸ هزار تومان معامله شد.
قیمت نیم‌ سکه امروز به ۸ میلیون ۵۲۰ هزار تومان رسید.
قیمت ربع سکه امروز ۵ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان شد.
قیمت سکه یک گرمی امروز ۳ میلیون تومان است.
قیمت اونس طلا امروز در بازارهای جهانی به هزار و 875 دلار رسید.
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز هر گرم به مبلغ یک میلیون و ۴۷۷ هزار تومان معامله می‌شود.

ریزش قیمت سکه در بازار

قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۴۶ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به ۱۵ میلیون و ۵۶ هزار تومان رسید.

به گزارش ایرنا، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (دوشنبه، ۱۶ خردادماه ۱۴۰۱) در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه با ۲۴۶ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (پنجشنبه گذشته) به ۱۵ میلیون و ۵۶ هزار تومان رسید و در آستانه از دست دادن کانال ۱۵ میلیون تومانی قرار گرفته است.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۴ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی سه میلیون و ۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد.

قیمت اُنس جهانی طلا نیز روز گذشته و در آخرین روز کاری هفته میلادی به ۱۸۵۱ دلار و ۶۲ سنت رسید.

نزول قیمت سکه در بازار شبانه

اقتصاد نیوز : قیمت سکه روز گذشته به سقف کانال ۱۵ میلیون نزدیک شد. فلز زرد رنگ داخلی بعد از افزایش قیمت دلار وارد کانال ۱۵ میلیون تومان شد و تا پله هشتم این کانال پیشروی کرد.

با این حال قیمت سکه در معاملات پشت خطی دیشب نسبت به قیمت نقدی روز شنبه نزولی بود.

برخی‌از تحلیلگران بازار سکه معتقد بودند بعد از جهش یکباره قیمت سکه و رسیدن آن به نزدیک سقف کانال ۱۵ میلیون تومان، احتمالا در بازار امروز این فلز زرد رنگ اصلاح خواهد شد تا مسیر حرکت بعدی خود را تعیین کند.

حباب قیمت سکه چند درصد شد؟

با رشد قیمت دلار بازار ارز با پمپاژ های خبری روبرو شده است. کانال های ارزی که قبلا اخبار بازار ساز را پوشش نمی‌دانند در شرایط کنونی به کمک بازارساز رفته اند.

قیمت دلار صرافی ملی و بازار متشکل ارزی امروز مانند روز قبل صعودی بودند. قیمت سکه هم امروز در محدوده ۱۵ میلیون تا ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

با رشد قیمت دلار بازار ارز با پمپاژ های خبری روبرو شده است. کانال های ارزی که قبلا اخبار بازار ساز را پوشش نمی‌دانند در شرایط کنونی به کمک بازارساز رفته اند. طبق اعلام کانال های ارزی، بانک مرکزی در راستای ایجاد تعادل در بازار ارز، در روز جاری عرضه قابل توجه و سنگین در سامانه نیما، داشته است.

بر اساس بررسی های انجام شده فقط طی یک فقره شرکت ملی گاز مبادرت به عرضه ۱۰۰ میلیون دلار و فولاد خوزستان عرضه ۵۰ میلیون دلاری داشته است.این عرضه های چند صد میلیونی نشان از حضور پرقدرت بازارساز در بازار حواله و اسکناس دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها